2011年6月14日星期二

懷孕日記start!

哇, 原來我沒更新已經快要一年了!!


一直都在ztyle那邊更新, 因為怕煩, 要把相片轉來轉去, 便沒再轉過來yahoo blog了!我真是個大懶人!

好, 因為我快要成為媽媽了, 決定要由今天起把懷孕的心情好好的記錄下來, 我, 又回來yahoo blog了! 同一時間, 順便都會更新blogspot那邊, the ztyle以化妝為主, 未必會出文了….



今天已經到了20w5d, 踏入懷孕的一半路程了, 打從我在2月份得知bingo以來, 變化的可真多, 搬離了2人小世界的豫豐, 重回與老爺奶奶同住的大房子,我的一對好寶貝龍貓薯薯希希則給我妹代照顧, 放下了每日收工後渣獲鏟的工作, 現時就專心工作及養胎, 起初是超不慣,不過老公同奶奶都話我有左bb唔可以再操勞好似以前咁又買送又煮飯, 為左bb陀得穩陣, 沒辦法啦.



不過我們家向來行動極之速戰速決, 不到幾日, 老公就搬了家, 把所有野都安頓好, 我呢?什麼都不用做, 乖乖回娘家休息, 待他settle down哂之後, 我才回去住, haha, 他真的好辛苦, 我都好心痛, 不過為左bb, 他說雖是最累, 但都是最滿足的一次搬家. 老實講, 我真係好怕搬屋, 因為我地真係勁勁勁多野, 我知老公今次搬屋好辛苦, 佢真係抵錫到爆.



懷孕初期真的非常非常累, 每日好像患了重感冒, 9點左右就想訓教, 行街都行唔到, 行1個鐘我已累壞, 以我平時的戰鬥力是8小時, 可想而知我都幾down架果排……



除左有一次工作太累作小產見啡, 收工立即入A&E之外, (那次是第一次見到bb, 大約6wks)

陀bb一直都好好的, 但胃口就極差, 完全唔想食野,胃氣又多, 間中會作嘔, 不過唔係嘔好多, 我覺得自己都算陀得幾好架啦. 有0的大肚mama會嘔到輕10磅, 好誇張lor!



上星期六去左元朗楊醫生果度照結構,咁就用左1000蚊啦!

不過好開心又見到bb, 醫生confirm左9成係囡囡來架, 而且所有野都好正常, bb仲成日郁手郁腳tim, 又啜手指又遮住塊臉, hahaha, 睇到我同老公都好開心呀! 老公仲成日話因為係囡囡所以一定會鍚到佢燶tim呀! 不過醫生話我個胎盤陀得有少少低但係遲下會上升返去喎, 叫我唔好擔心! BB而家有14cm, 連腳有22cm長啦, 大得真係快啦^^

仲有呀, 我已經感覺到bb踢我啦, 仲要17wk已經feel到, 而尼幾日呢, 就feel到更加多, 佢真係愈來愈大力啦, haha!

好, 下文會出bb expo既小收獲同照聲波相!

沒有留言:

發佈留言