2011年8月1日星期一

懷孕日記5之首次與小寶貝見面

不知不覺間已經踏入了懷孕的後期了, 往後, 小寶貝的小個子會愈來愈大, 身體因為急速發展所以她的重量都會節節上升, 我的體重及腰背的負荷都大了不少, 幸得老公每晚都幫我按摩, 我才可以睡得好好的, 真係好彩有老公做按摩師咋, 唔係我實晚晚痛!


今次要同大家一齊睇下小寶貝既樣呀, 我都係第一次見佢架咋, 因為我同老公實在太心急想見下bb啦, 而且覺得留起小寶貝在我肚內既模樣, 將來俾返佢睇下自己個樣都是一件有趣既事, 所以就在上星期同BB影左一輯4D照片呢!

起初既時候, bb訓左教, 而且仲要摺住自己, 手仔腳仔都包住自己, 後來我要轉下身, 姑娘要搖下佢, 佢先至改下位放返0的手仔腳仔下來俾我地睇下樣咋!! 不過, bb雖然訓左教, 但係動作表情一樣多喎!!

去片!
#一開始的時候, 小寶貝在訓教教豬, 仲要手仔腳仔都包住自己玩瑜珈


去照之前我剛上完孕婦瑜珈, 有關係的嗎? 看她, 好似啜緊自己0的腳趾仔咁呢~





#包住自己zzzz…..





#蘭花手bb呀, 真係女仔得佢呀!!



















#腳仔拍得好清楚啊, 撐住我個肚呢!






 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
#我還會做sure win勝利手勢呢!YEAH!!


 

















#O咀都會啊~~hehe, 真是表情多多的小女生



















#舉起手仔摸摸頭頂先!


















#後期小人兒真的扭眼訓了, 又摔眼趨眉仲要篇起小咀來, 好了好了不吵你啦..


整個過程花了差不多25分鐘, 拍得女兒的照片, 讓我真正的看得見她的存在, 真的是太感動了, 原來短短的40個星期, 就可以孕育奇妙的生命, 而且感受到她在我體內俏俏成長, 生命就是這麼奇妙.

昨日老公還幫我影了一輯大肚照, 不算很專業啦不過就讓我留下懷孕的美好時光啦, 下文會出點照片以及相關妝文, 請大家多多支持了啊^^!

願, 一切順利!

沒有留言:

發佈留言