2011年6月22日星期三

懷孕日記2之expo小收獲及預早慶祝父親節

今日踏入21wk6d啦!


bb真係踢我踢得愈來愈密, 仲愈來愈大力tim!

我有時就係咁坐係度睇住個肚彈下彈下, 老公都笑我似個傻婆成日睇住個肚笑, 佢就好啦, 可以成日聽到bb在我肚內游水既聲音同響亮既心跳聲, 我雖然聽唔到, 但係我覺得都好sweet呀.



話說上2個星期我同老公去左會展既一個小型展覽, 剛好見到有奶樽set特價

所以我地買左一set 英國牌子Babisil既奶樽連奶樽消毒器, 佢地既防脤氣奶樽都幾受歡迎, 不過都貴絕市面上既各種奶樽, 但係由於佢係使用矽膠內膽, 相對係對bb最安全既, 老公話貴少少都唔緊要, 最重要係對bb安全麻, 所以一口氣買左4個奶樽, 1對奶咀同一個電子奶樽消毒器, 仲送左好多贈品tim呀!BB真係幸福啦!

#Babisil 奶樽set



 



















上個星期六我仲同老公出席左個準爸媽+預祝父親節既派對, 主辦單位YWCA找來名DJ呀Bob來分享湊b及家庭樂既心得, 仲有心理學醫生分享, 之後仲可以拿一大袋紀念品同食左餐豐富既下午茶TIM, 睇下我同老公幾開心!


#Happy!!















#小天使送紀念品給準爸爸












 























#Bob






















#醫生分享













#勁多紀念品



































#陀住5個月b既我


下次再見啦^^

沒有留言:

發佈留言