2011年7月22日星期五

懷孕日記4之閒來安胎補身-桑寄生蓮子雞蛋茶

今日來到25wks既最後一日啦, 我肚子內的小寶貝正快速成長, 弄得小綠子個肚大到成40寸了, 肚臍都被子宮迫了出來, 你話係咪好搞笑呢?


由於已經踏入懷孕既中期, 為配合BB既成長, 媽咪大人同奶奶大人都時不時煲花膠湯過我飲, 不過成日飲湯又好似好悶, 所以我醒起都係時候可以飲下0的安胎補身既糖水啦, 今天要同大家介紹既係好多人都好熟悉既一個男女老幼都可以飲既糖水: 桑寄生蓮子雞蛋茶

唔好睇我碗糖水咁深色好似好難煲咁喎, 其實做法好簡單, 我都係昨晚收左工食完飯先至煲咋, 真係好易架咋! 小綠子蝦子餅都食左一碗呢! 孕婦由5個多月(20-22wks)起就可以開始飲到33wks左右, 一個星期飲1-2次就ok架啦, 可以安胎長胎, 仲可以幫忙舒緩孕婦常有既腰痛, 係咪好補呢? 一般女生就算來完每月一次之後都可以煲來補身架!



以下尼個食譜係我在網上blogger Miss Jubie既blog度抓回來的, 原blog如下:

http://hk.myblog.yahoo.com/miss-jubie/article?mid=19525



材料: (2人份量)

雞蛋 --- 2隻

桑寄生 --- 1兩 (約用手大大榨執2次)

蓮子 --- 約16-20粒

清水 --- 1公升

片糖 --- 3兩 (約3 1/2條片糖) ps. {{小綠子按:我只放了2片片糖就覺得夠啦, 份量隨心啦!}}



做法:

1. 先將雞蛋(連殼)洗淨, 備用

2.先用清水略為沖一沖桑寄生, 瀝乾, 放入大煲內, 再加入雞蛋, 蓮子及1公升清水用大火煲滾, 後轉用慢火煲40分鐘, 取出雞蛋, 用清水浸冷, 然後剝殼, 備用.

3.撈走全部桑寄生(蓮子如被一齊撈起,就將蓮子再放回入煲內), 加入已剝殼雞蛋及片糖, 再煲15分鐘, 完成

係咪好易呢?

可能大家唔知桑寄生係點買既, 其實去有中藥賣既藥材鋪就有架啦, 我都係買Miss Jubie尼款:

一大盒, 只係15蚊, 可以用好幾次lor

而蓮子呢, 我昨晚買左3兩, 才12元, 都係可以用好幾次架啦!



街外有些老字號既糖水店都有得賣, 不過既然材料又平, 做法又易, 不如大家動手一家人一齊補身更好吧?!



好了, 就以上吧!

下次再見!

沒有留言:

發佈留言